8/21/2014

KUULUMISET

Heippa! Oon pitänyt tässä aikamoista blogitaukoa. En oo oikein ehtinyt kesällä kirjotella kun oon koittanut samaan aikaan nauttia kesästä ja käydä töissä. Mitään kunnon kesälomaa en ehtinyt pitää, vähän hassua kun viimeviikolla alko osalla jo koulu :D Päätin kuitenkin jonkinlaisen loman pitää ja vietin lomani viimeviikolla Virossa. Oltiin sielä kaverin kanssa 3 yötä. Ensimmäinen yö vietettiin Pärnussa, toinen Saaremaan Kuressaarella ja kolmas Tallinnassa. Oli tosi kiva reissu!
Tauon aikana on ehtinyt tapahtumaan kaikenlaista. Valmistuin media-assistentiksi! Olin myös juhannuksena Himos-festareilla ja oli aika ikimuistonen kokemus. Kävin myös särkänniemessä, veneilemässä ja holjilla, ja tutustuin ihaniin ihmisiin! Ihana kesä.
Hain opiskelemaan Helsingin metropoliaan sisustusarkkitehtuuriin, mutta en päässyt. Olin kuitenkin varautunut siihen, koska tiesin että sinne on paljon muita lahjakkaita hakijoita joten ei ollut suuri pettymys :) Ensvuonna vaan kokeilemaan uudestaan, voi olla että koitan hakea myös avoimeen.

Mutta sitten muihin juttuihin! Mun pomo kävi tässä yhtenä päivänä Ikeassa, ja toi mulle sieltä kauan haaveissa olleet pöydänjalat! Jalat muistuttaa Hayn Loop stand pukkijalkoja, mutta opiskelijabudjettiin sopivat paremmin nää Ikean mallit. Oon kyllä ajatellut maalata noi mustalla spray maalilla, jotenkin häiritsevä tuo väri kun se on vähän sinertävän harmaa.  Aion siis väsätä työpöydän, vielä pitäisi keksiä jonkinlainen pöytälevy!


































Pariviikkoa sitten mulla kävi tosi hyvä tuuri kirppiksellä käydessä. Lähdin kirppikselle siinä toivossa että löytäisin olkkariin harmaat verhot. Vastaani tuli heti alkuun aivan täydelliset verhot, naurettavan halvalla. Nimittäin hemtexin harmaat pellavaverhot! Pellavaverhothan on todella hintavia, näistä maksoin yhteensä 8 euroa..Ja ne on niin kauniit :)

Joten siis jatkan edelleen bloggailua ja koitan myös päivitellä vähän useemmin!



2 kommenttia:

  1. Missä olet töissä, kun sulla on noin mukava pomo, että tuo ikeasta pöydän jalat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhdessä paikallisessa valokuvaamossa. Mutta on mulla kyllä ihan paras pomo :)

      Poista